Business Central
Sprawdź nasze rozwiązania
Microsoft Partner Strategy Conference 2015 to największa konferencja partnerska organizowana w Polsce. Skierowana jest do partnerów, zajmujących się na co dzień produktami Microsoft, w tym Dynamics NAV (obecnie Business Central). Konferencja odbyła się 20-21 października 2015. Podczas konferencji udało się wspólnie zbudować jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w branży IT. Podczas tego wydarzenia Microsoft gościł 520 osób z ponad 150 firm partnerskich.
MPSC 2015 w liczbach:
• 520 uczestników: Partnerów reprezentujących wszystkie segmenty i ekspertów Microsoft;
• 16 wystawców (AB, ABC Data, Acer, Also, Asus, BMW, CRN, Dell, Harvard Business Review, Intel, Jabra, Kiano, Lenovo, Modecom, Ricoh, Trend Micro)
• 14 sesji w trakcie pierwszego dnia konferencji (Keynote)
• 14 sesji segmentowych w trakcie drugiego dnia
MPSC 2015 – co się działo? Aby pokazać szerokie spectrum współpracy z Partnerami, Microsoft zaprezentował każdy aspekt modelu partnerskiego. W sesji otwierającej wziął udział dr Witold Jankowski z Harvard Business Review nakreślając sytuację makroekonomiczną i definiując “nową normalność”. Miały miejsce także wystąpienia kadry zarządzającej Microsoft pokazujące, jak budować sukces i mnożyć zyski Partnerów. Można było także wysłuchać Jen Sieger – Partner Profitability Strategy Analyst, która pokazała, jak tworzyć zyskowny biznes związany z chmurą. W Strefie Partnerów, poza udziałem w sesjach, goście mogli poczuć magię nowych produktów i poznać najnowszą ofertę Partnerów.
• Drukarki 3D pozwalające wydrukować figurkę zeskanowanej osoby – Microsoft Kinect
• Intel pokazał swoje najnowocześniejsze osiągnięcia – Wireless Office i Windows Hello
• Goście mogli przetestować najnowsze rozwiązania Dynamics i Office
• BMW zaoferowało jazdy testowe najnowszymi modelami: i3, i8, X5 i 4.