Directions EMEA 2019

To kolejna już odsłona największej, niezależnej konferencji dla partnerów Microsoft. Tym razem miejscem spotkania się był Wiedeń. Partnerzy Microsoft bardzo sobie cenią to cykliczne już, coroczne wydarzenie. Mogą się na niej dowiedzieć o nowościach

Microsoft One 2019

Na początku października 2019 roku odbyło się największe wydarzenie dla kluczowych Partnerów Microsoft. Tegoroczna konferencja odbyła się w Centrum Kongresowym ICE Kraków, gdzie zgromadziło się prawie 500 uczestników z 200 firm partnerskich oraz 350

Podpisanie kontraktu na współpracę z Onduline Francja

Miło nam poinformować, że po udanym wdrożeniu w polskim oddziale Onduline firma Navigator IT została wybrana do realizacji kolejnego projektu w grupie Onduline – do upgrade systemu wraz z przemodelowaniem procesów biznesowych i przebudowaniem funkcjonalności w Onduline France. Wszelkie

Polska wersja Business Central już dostępna

Zgodnie z zapowiedziami wiosną 2019 pojawia się polska wersja Business Central w modelu tradycyjnym. Od tego momentu Klienci mają możliwość nabycia systemu zgodnego z polskimi przepisami w modelu tradycyjnym (on-premise) lub chmurowaym (SaaS).  

Kompetencja Silver Enterprise Resource Planning dla Navigator IT

Kompetencja Silver Enterprise Resource Planning! Miło nam poinformować, że Navigator IT przystąpiła do niewielkiego grona partnerów Microsoft wyróżnionych kompetencją Silver Enterprise Resource Planning. Partnerzy Microsoft na poziomie Silver wyróżniają się najwyższym poziomem doświadczenia, wiedzy i umiejętności związanych z technologią Microsoft – w tym przypadku w obszarze systemów ERP (Enterprise Resource Planning). Partnerzy Ci są wyróżnieni przez Microsoft poprzez dostęp do wsparcia technicznego, zasobów, czy bazy wiedzy dla partnerów

Udział Navigator IT w międzynarodowej konferencji Directions EMEA 2018

Konferencja odbyła się w dniach 29 - 31 października, w Hadze (Holandia). Directions to duże wydarzenie dla partnerów Microsoft. Jest to odpowiednie miejsce dla osób, które zajmują się Dynamics NAV (Dynamics 365 Business Central), Dynamics 365 i innymi produktami Microsoft. Podczas tego wydarzenia Microsoft gościł ponad 2000 osób z firm partnerskich. W trakcie wydarzenia została przedstawiona strategia, założenia i kierunek rozwoju produktów Microsoft. To również doskonała okazja do spotkania nowych kontaktów z branży, podzielenie się własnymi doświadczeniami jak i skorzystanie z doświadczeń innych. Podczas 3 dni trwania imprezy, wypełnionej mnóstwem warsztatów i wykładów był czas na spotkania i rozmowy w mniejszych gronach. Oczywiście był również czas na wspólną zabawę podczas zorganizowanych wieczornych event'ów. Kolejna konferencja w roku 2019 została już zapowiedziana i odbędzie się w dniach 9 - 11 października tym razem w Wiedniu.

Udział Navigator IT w Microsoft Partner Strategy Conference 2015

Microsoft Partner Strategy Conference 2015 to największa konferencja partnerska organizowana w Polsce. Konferencja odbyła się 20-21 paździrnika 2015. Podczas konferencji udało się wspólnie zbudować jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w branży IT. Podczas tego wydarzenia Microsoft gościł 520 osób z ponad 150 firm partnerskich. MPSC 2015 w liczbach: • 520 uczestników: Partnerów reprezentujących wszystkie segmenty i ekspertów Microsoft; • 16 wystawców (AB, ABC Data, Acer, Also, Asus, BMW, CRN, Dell, Harvard Business Review, Intel, Jabra, Kiano, Lenovo, Modecom, Ricoh, Trend Micro) • 14 sesji w trakcie pierwszego dnia konferencji (Keynote) • 14 sesji segmentowych w trakcie drugiego dnia MPSC 2015 – co się działo? Aby pokazać szerokie spectrum współpracy z Partnerami, Microsoft zaprezentował każdy aspekt modelu partnerskiego. W sesji otwierającej wziął udział dr Witold Jankowski z Harvard Business Review nakreślając sytuację makroekonomiczną i definiując “nową normalność”. Miały miejsce także wystąpienia kadry zarządzającej Microsoft pokazujące, jak budować sukces i mnożyć zyski Partnerów. Można było także wysłuchać Jen Sieger – Partner Profitability Strategy Analyst, która pokazała, jak tworzyć zyskowny biznes związany z chmurą. W Strefie Partnerów, poza udziałem w sesjach, goście mogli poczuć magię nowych produktów i poznać najnowszą ofertę Partnerów. • Drukarki 3D pozwalające wydrukować figurkę zeskanowanej osoby – Microsoft Kinect • Intel pokazał swoje najnowocześniejsze osiągnięcia – Wireless Office i Windows Hello • Goście mogli przetestować najnowsze rozwiązania Dynamics i Office • BMW zaoferowało jazdy testowe najnowszymi modelami: i3, i8, X5 and 4.

Wdrożenie systemu Microsoft Dynamics 2013 w Pradze, w Czechach.

1 lipca 2015 roku kolejny oddział z grupy Blumenbecker rozpoczął pracę w systemie MD NAV 2013. Blumenbecker Prague to kolejna firma inżynierska, która oprócz podstawowych modułów systemu wraz z modułem Zleceń uruchomiła również moduł magazynu wysokiego składowania. Standardowy moduł został wzbogacony modułem typu add-on, duńskiej firmy Tasklet Factory. Moduł pozwala na pracę na nieograniczonej liczbie czytników kodów kreskowych, gdzie każda operacja na czytniku jest w czasie rzeczywistym księgowana bezpośrednio w MD NAV. Rozwiązanie pozwala obsługiwać takie obszary i dokumenty jak: zamówienia zakupu, zamówienia sprzedaży, przyjęcia magazynowe, odłożenia magazynowe, pobrania magazynowe, przesunięcia magazynowe, dzienniki zapasów, dzienniki odłożeń i pobrań, pojemniki. Nasza firma jako oficjalny partner Tasklet Factory opracowała również obsługę dzienników zleceń jak i dzienników produkcji. WMS zapewnia również funkcje, które pozwalają użytkownikowi na wyszukiwanie informacji w NAV bezpośrednio na urządzeniu mobilnym. Pozwala również na rejestrowanie działań nieplanowanych. Przykładami są: sprawdzanie zawartości pojemników, szukanie substytutów, inwentaryzacja czy nieplanowane przesunięcia.

Podpisanie umowy partnerskiej z firmą Tasklet Factory z Danii.

Firma jest producentem modułu Mobile WMS oraz Mobile Sales dla NAV jak i dla AX. Moduł jest zintegrowany z MD NAV i przy pomocy specjalnego konektora, opracowanego przez Tasklet Factory pozwala obsługiwać takie obszary i dokumenty jak: zamówienia zakupu, zamówienia sprzedaży, przyjęcia magazynowe, odłożenia magazynowe, pobrania magazynowe, przesunięcia magazynowe, dzienniki zapasów, dzienniki odłożeń i pobrań, pojemniki. Nasza firma jako oficjalny partner Tasklet Factory opracowała również obsługę dzienników zleceń jak i dzienników produkcji. WMS zapewnia również funkcje, które pozwalają użytkownikowi na wyszukiwanie informacji w NAV bezpośrednio na urządzeniu mobilnym. Pozwala również na rejestrowanie działań nieplanowanych. Przykładami są: sprawdzanie zawartości pojemników, szukanie substytutów, inwentaryzacja czy nieplanowane przesunięcia.

Podpisanie umowy serwisowej z firmą Tytan EOS.

Podpisanie umowy serwisowej z firmą Tytan EOS, producentem materiałów do prac budowlanych. Tytan to szeroka gama produktów przeznaczonych do prac budowlanych i wykończeniowych, obejmująca piany poliuretanowe, uszczelniacze, kleje, impregnaty do drewna, taśmy, systemy ociepleń, zaprawy, tynki, farby i wiele innych. Na każdym etapie budowy lub remontu Tytan oferuje kompleksowe i skuteczne rozwiązania. Dlatego produkty Tytan cieszą się zaufaniem profesjonalistów na całym świecie. Firma bazując na pozytywnych opiniach firmy Matizol wybrała również naszą firmę jako jedynego partnera systemu MD NAV.

Podpisanie umowy serwisowej z firmą Izolacja Matizol S.A.

Matizol to marka pap i gontów bitumicznych, pod którą Selena SA oferuje pełen asortyment pap stosowanych w budownictwie oraz bogaty asortyment gontów bitumicznych. Firma po sprawdzeniu naszych kwalifikacji w postaci przeprowadzonych szkoleń z zakresu MD NAV oraz prac programistycznych zdecydowała się wybrać nas jako jedynego partnera w obszarze MD NAV. Firma Matizol to firma produkcyjna, wykorzystująca wszystkie moduły systemowe do codziennej pracy włączając w to oczywiście rozbudowany do ich potrzeb moduł produkcyjny.

Przejęcie opieki nad 12 spółkami niemieckimi firmy B+M Blumenbrcker GmbH.

W wyniku wzrastającego wciąż zaufania firmy B+M Blumenbecker GmbH do naszej firmy klient zdecydował, abyśmy stali się główną firmą obsługująca system Dynamics NAV w ich 12 niemieckich oddziałach. Jesteśmy głównym administratorem baz danych w zakresie MD NAV z wyłącznością na realizację prac programistycznych w tychże bazach. Wybierając nas jako głównego partnera firma B+M Blumenbecker GmbH zrezygnowała tym samym ze świadczenia usług przez niemieckiego partnera. Fakt ten podkreśla wysoką jakość świadczonych przez nas usług, odpowiadających na potrzeby tak „precyzyjnego” i wymagającego rynku niemieckiego.

Wdrożenie systemu Microsoft Dynamics NAV 2009 na Słowacji (październik – listopad 2013).

Firma B+M Blumenbecker GmbH zdecydowała zlecić nam przygotowanie i przeprowadzenie wdrożenia systemu Microsoft Dynamics NAV w ich kolejnym oddziale w Bratysławie, w Słowacji. Jest to już 5 fila naszego niemieckiego klienta, która będzie pracowała na systemie MD NAV. Blumenbecker Slovakia to spółka inżynierska, prowadząca swój biznes w sposób projektowy. W związku z tym prócz podstawowych modułów systemu jak Księgowość, Sprzedaż, Zakupy i Magazyn został również zaprojektowany i uruchomiony moduł Zleceń. Całość prac została zaplanowana i wykonana przez firmę Navigator IT przy współpracy z zespołem „NAV TEAM” z ramienia firmy Blumenbecker.

Wdrożenie modułu Zlecenia w firmie IPS Blumenbecker Sp. z o.o.

Moduł Zlecenia w systemie Microsoft Dynamics NAV daje możliwości kierowania projektami długoterminowymi oraz wieloma rodzajami zadań z zakresu usług i doradztwa. Funkcje budżetowania, bieżącej rejestracji i kalkulacji kosztów gwarantują efektywne zarządzanie zużyciem zapasów, wykorzystaniem czasu i innymi kosztami oraz ich kontrolę. Obszar Zlecenia daje użytkownikowi programu pełny obraz nie tylko pojedynczych zleceń, lecz także alokacji pracowników, maszyn i innych zasobów we wszystkich zleceniach. Wdrożenie modułu w firmie IPS Blumenbecker Sp. z o.o. zostało poprzedzone analizą wymagań funkcjonalnych. Moduł został z powodzeniem uruchomiony w maju 2013 roku.

Upgrade systemu MD NAV we wszystkich spółkach w Polsce.

Upgrade systemu MD NAV we wszystkich spółkach w Polsce z wersji Md NAV 4.0 do wersji MD NAV 2009 RTC. Przeprowadziliśmy całość prac związanych z upgrade systemu z klasycznego klienta systemu MD NAV w wersji 4.0 do wersji 2009 i klienta Role Tailored Client (RTC). W związku różnicami technologicznymi pomiędzy wersjami zostały przez nas przygotowane specjalne, bardzo technicznie zaawansowane narzędzie do migracji danych pomiędzy tymi wersjami. Zwłaszcza trudnym zadaniem, któremu sprostaliśmy było opracowanie i przygotowanie narzędzia do migracji danych z obszaru modułu Zleceń.